Monday, January 28, 2013

Who Wants This Samsung Galaxy Note II GIVEAWAY

اَلـــــسَّلاَمُ عَلَيْكُـــمْ وَرَحْمَـــة ُاللهِ وَبَرَكَاتُـــهُ



Assalamualaikum dan hai semua..

Status Yuna di fan pagenya:Have I told you guys how much I LOVE my Galaxy Note II? It does EVERYTHING! Want one of your own? Just submit a wonderland story and I might just GIVE you one.

Yuna yang juga merupakan duta Samsung Galaxy Note II akan berkolaborasi sekali lagi bersama jenama terkemuka, Samsung untuk projek keduanya, 'Galaxy Wonderland'.


Berkongsi mengenai online portal, 'Galaxy Wonderland', Yuna memberitahu, "Saya akan memilih beberapa idea peminat yang kreatif untuk mencipta lagu terbaru saya. Kiranya inspirasi dan idea mereka tentang keunikan dan keindahan Malaysia akan memberi inspirasi kepada saya untuk menghasilkan lagu itu nanti.

"Bila dah cukup idea, saya akan mula menulis lirik dan melodi manakala AG Coco akan menggubah lagu ini. Mengikut perancangan, idea asal saya nak buat lagu ini dalam Bahasa Melayu dan Inggeris manakala AG akan lengkapkan ia dengan elemen muzik Pop Elektronik. Apapun, saya akan cuba buat yang terbaik untuk menghasilkan lagu yang indah bagi mempromosikan Malaysia di mata dunia." 

Peminat boleh berkongsi sebarang idea dan inspirasi mereka tentang Malaysia di portal, galaxywonderland.my bermula 1 Disember hingga Januari ini. Perjalanan Yuna bersama Galaxy Wonderland juga akan turut ditayangkan di saluran Astro Ria sebanyak 6 episod.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Oleh kerana saya minat Yuna, saya pun guna Samsung Galaxy Note II jugak! Saya cuba untuk melukis guna pen tu..tapi susah betul..buruk giler lukisan pelangi macam budak sekolah tadika. hahaha.
Nie hasilnya: 



Oh ya, nie saya lukis main-main je, saya juga submit my wonderland story. Manalah tahu Yuna terima my idea. Ahaks!
                         Camner nak cari casing nie...please help me~ ada jual kat mana?

p/s: That's all for now, for those yang berminat join la ye. Submit la gambar ke, video or audio di 
galaxywonderland.my .  5 Galaxy Note II smartphones give away . Yay :)

No comments:

Post a Comment